Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 28 Mac 2011

Majlis Penyampaian Sijil UPKK 2010

TITI SERONG.28hb.Mac.2011(23Rabiul Awal 1432),Isnin - Satu majlis ringkas menyampaikan sijil UPKK tahun 2010 telah diadakan.Ibu bapa pelajar yang mendapat keputusan cemerlang diberi peluang untuk menyampaikan sijil-sijil tersebut kepada anak masing-masing.Manakala pelajar-pelajar lain menerima sijil-sijil tersebut dari Tuan Pengerusi Jemaah Pengurusan Dan Pentadbiran Sekolah, Tuan Haji Abdul Sani B. Mat Desa dan Timbalan Pengerusi Jemaah Pengurusan dan Pentadbiran Sekolah, Encik Sulaiman B. Abdullah.



Tuan Haji Abdul Sani menyampaikan sijil kepada salah seorang pelajar
Encik Sulaiman B. Abdullah menyampaikan sijil UPKK
Ibu salah seorang pelajar yang mendapat 8A,Nurul Amirah Izzati Bt.Zul
menerima sijil daripada ibunya sendiri.

Pelajar-pelajar yang menghadiri majlis tersebut.


Menurut salah seorang pelajar yang mendapat 8A peperiksaan UPKK 2010, Nurul Amirah Bt. Fauzi.Beliau berasa gembira dan bersyukur dengan kejayaan tersebut.Dan akan lebih berusaha bersungguh-sungguh dengan apa-apa peperiksaan yang akan dihadapi kelak.


Adik Nurul Amirah Bt. Fauzi
Pihak sekolah mengucapkan tahniah kepada pelajar yang cemerlang dan tetap mendoakan agar semua pelajar-pelajar tersebut akan mengamalkan semua ilmu yang telah dipelajari.

Mudah-mudahan mereka kelak akan menjadi hamba Allah yang taat dan berjaya di dunia dan akhirat.Amin....

Terima Kasih kepada semua guru yang terlibat.Juga kepada semua ibu bapa pelajar yang menyediakan makanan yang dapat dijamu bersama.

Untuk Puan Sulehah juga ribuan terima kasih banyak-banyak kerana membantu pihak sekolah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan