Jumlah Paparan Halaman

Sabtu, 23 Julai 2011

Program Gotong Royong Pedana KEMAS Negeri Perak

1 Malaysia bergotong royong
TITI SERONG.23hb.Julai2011.- Hari ini seluruh tadika-tadika KEMAS telah menjalankan Program Gotong Royong Perdana KEMAS  Negeri Perak.Tadika KEMAS Titi Serong turut mengadakan program tersebut pada pagi ini.Program itu telah disertai oleh AJK Tadika KEMAS, ibubapa pelajar tadika dan warga  SRAR Al Tahzib,Titi Serong,Parit Buntar,Perak.Tadika KEMAS Titi Serong berjiran  dengan SRAR Al Tahzib,Titi Serong, Parit Buntar, Perak.

Puan Fazilah Osman
Menurut guru tadika ini,Puan Fazilah Bt,Osman,44, program tersebut bukan setakat gotong royong sahaja tetapi untuk menghidupkan  nilai  5S, iaitu Susun,Sisih,Sapu,Seragam dan Sentiasa Amalkan di tadika ini.Tepat pukul 11.11 pagi sepohon bunga raya telah tanam.Penanaman pokok bunga raya ini juga telah dijalankan serentak di tadika-tadika KEMAS yang lain.
Beliau juga bersyukur kerana program ini telah berjaya menjalin kerjasama yang baik pihak tadika dengan ibubapa pelajar tadika dan warga SRAR(Kafa)  Al Tahzib,Titi Serong serta masyarakat sekitar.Kerjasama ini diharap dapat membantu mewujudkan suasana tadika yang mesra dan ceria.
Konsep menghijaukan sekitar tadika ini juga dapat mengindahkan lagi sekitar tadika ini.

Seorang lagi guru tadika tersebut Cik Fazilah Bt. Osman,25, turut gembira dengan kerjasama yang telah di berikan oleh semua pihak.Beliau mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat terutama Tuan Pengerusi AJK Tadika Kemas Titi Serong, Encik Sulaiman B. Abdullah,AJK Tadika Kemas, ibubapa pelajar tadika,Guru Besar SRAR Al TahzibTuan Haji Ahmad Sofi B. Salleh,guru-guru  dan pelajar-pelajar  SRAR Al Tahzib,Titi Serong Parit Buntar Perak.

Tuan Penegrusi AJK Tadika,Encik Sulaiman Abdullah menanam pokok bunga raya.
Diperhatikan oleh pelajar Tadika Kemas dan pelajar SRAR Al Tahzib.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan